TOPdesk Analytics – Wijzigingsbeheer
Gebruik gegevens die uw organisatie verzamelt via de TOPdesk module voor wijzigingsbeheer. TOPdesk biedt u de software om wijzigingen te beheren, Victa helpt u om inzichten te creëren op basis van TOPdesk gegevens. Ontdek hoe u uw serviceniveau kunt verbeteren door gebruik te maken van het TOPdesk Analytics Dashboard.
Wijzigingsbeheer data-inzicht voorbeelden:
- Ontdek trends in het aantal wijzigingsverzoeken per land, organisatie, afdeling, persoon of bepaalde datums in een jaar.
- Ontdek of u voldoet aan uw SLA responstijden door deze te vergelijken met uw gemiddelde doorlooptijd.
- Gebruik filters zoals verander complexiteit, status of categorie.
- Bewaak de prestaties van individuen, groepen of afdelingen.
- Toon uw dashboard met open wijzigingen, gemiddelde doorlooptijd en langst open wijzigingsverzoek op een televisie op uw kantoor.
- En nog veel meer inzichten om te ontdekken…
Powered by Qlik Sense Enterprise
De TOPdesk Analytics dashboards zijn ontwikkeld op het krachtige Business Intelligence (BI) platform van Qlik Sense. Qlik Sense heeft een unieke, gepatenteerde, op geheugen gebaseerde, associatieve technologie waarmee gebruikers informatie snel, dynamisch en interactief kunnen analyseren.
Alle informatie wordt weergegeven in krachtige grafische weergaven, zoals trechtergrafieken, meters en cirkeldiagrammen. Er zijn ook lijstweergaven geschikt voor afdrukken en rapporten. In de monitor kun je afdalen naar het laagste detailniveau (let op een incident). Kort gezegd, alle gegevens zijn gemakkelijk en snel beschikbaar. In de Qlik toepassing is het mogelijk om elk van de verschillende informatiecomponenten in rapportvorm af te drukken. Dit kan worden gedaan voor e-mail (PDF) en fysiek afdrukken, zodat u deze informatie te allen tijde met uw collega’s kunt delen.
Voordelen van TOPdesk Analytics Dashboard Suite:
- Enterprise BI oplossing voor een kleine zakelijke prijs;
- Ga verder dan op query’s gebaseerde tools en verken uw gegevens zonder blinde vlekken;
- Real-time monitoring van incidenten, wijzigingen, activa of bronnen;
- Zeer gebruikersvriendelijke interface, iedereen kan inzichten creëren;
- Ondersteund door elk apparaat;
- Betaal per gebruiker per maand;
* Optioneel: voor aangepaste dashboards en/ of implementaties op locatie is adviesdiensten vereist.
* Optioneel: het combineren van meerdere externe gegevensbronnen met uw TOPdesk gegevens vereist adviesdiensten.