Qlik Beheer
Victa levert beheer voor QlikView en Qlik Sense omgevingen. Wij zorgen ervoor dat uw Qlik omgeving optimaal blijft werken en dat de maximale waarde uit uw Qlik omgeving wordt gehaald. Geen omkijken meer naar server beheer, installaties en updates, performance monitoring en algemeen beheer van Qlik dashboards. Ontzorg uw eigen IT afdeling en besteedt het beheer volledig uit aan Victa, wij hebben de ervaring om het optimale resultaat uit uw omgeving te halen. Beheer contracten kunnen worden afgesloten op alle omgevingen (on-premise, private cloud of public cloud) al dan niet geleverd door Victa.
U krijgt van ons een zogenaamde Qlik Service Level Agreement (QSLA) waarmee we u voorzien van:
- Beheer van uw Qlik omgeving;
- Installatie en support nieuwe Qlik releases;
- Oplossen Qlik-incidenten volgens SLA;
- Support op Qlik dashboards.
Victa maakt onderscheid in een drietal SLA’s: Standard, Advanced en Premium. Het niveau van de te leveren dienstverlening wordt bepaald door de keuze van het SLA pakket. De verschillen tussen deze pakketten staan hieronder omschreven.
QlikView en Qlik Sense beheer contracten (QSLA = Qlik Service Level Agreement)
Free* | Standard | Advanced | Premium | Op maat | |
Support window | Kantoortijden | Kantoortijden | Kantoortijden | Kantoortijden | Kantoortijden |
Response tijd – Hoog | Best effort | 6u | 4u | 2u | Op maat |
Response tijd – Midden | Best effort | 16u | 8u | 4u | Op maat |
Response tijd – Laag | Best effort | 32u | 16u | 8u | Op maat |
Self-service portal | Ja | Ja | Ja | Ja | Ja |
Aantal tickets per maand | X | 2 | 4 | 8 | >8 |
Periodieke evaluatie | Nee | Ja | Ja | Ja | Op maat |
Prijs per maand | Gratis | € 249,- | € 499,- | € 999,- | N.a.v. |
* alleen bij bedrijven die Qlik software hebben afgenomen bij Victa of in onderhoud hebben.
