Power BI voor TOPdesk - Victa Business Intelligence
Home
Nieuws
Werken bij
Contact
NL EN DE
Sluit menu
Sluit menu
Open het menu
sluit het menu

Power BI voor TOPdesk

Power BI dashboard voor TOPdesk
Werkt jouw organisatie met Service Level Agreements en wil je de data uit verschillende modules verzamelen en inzichtelijk maken? Dan is het nieuwe Power BI Dashboard van Victa voor TOPdesk de oplossing!

Het dashboard geeft de data van je organisatie grafisch weer. Gave nieuwe visuals die in één oogopslag inzicht geven in de afhandeling van openstaande TOPdesk meldingen, wijzigingen en de doorlooptijd van afgeronde meldingen. Als kers op de taart is het mogelijk om je eigen Service Level Agreements in te stellen. Hierdoor kan je organisatie op ieder moment van de dag rapportages inzien om de customer service journey te verbeteren, hetgeen waar we het allemaal voor doen toch?

Het dashboard is gebaseerd op de TOPdesk modules: Incidenten en wijzigingen. In het dashboard kan je dan ook alle dwarsdoorsnedes maken op basis van deze data. Filter bijvoorbeeld op soort melding, categorie of afhandelstatus. Ga op een interactieve manier door je dashboard heen en krijg direct antwoord op je vraag of krijg nieuwe inzichten.

Het dashboard wordt in de vorm van een template/productmodel aangeboden en kan vervolgens naar wens nog worden aangevuld. Betaal het 1e jaar €1500,- en vanaf het 2e jaar €300,-. In het abonnement zit een jaarlijkse update en service bij wijzigingen die vanuit TOPdesk komen.


Benieuwd hoe Power BI voor je organisatie werkbaar kan zijn?
Bekijk onze kalender betreffende Power BI. Selecteer een service en plan eenvoudig zelf een afspraak.

Plan een afspraak
Power BI dashboard voor TOPdesk