2
nieuws op
Linkedin
Open het menu
sluit het menu

styledform_wide {
max-width: 400px!important;
width: 400px!important;
box-sizing: border-box;
}
.styledform p {
font-size: 13px !important;
line-height: 150%;
}

.styledform small {
font-size: 13px !important;
line-height: 150%;
}
.gform_wrapper {
max-width: 400px!important;
width: 400px!important;
box-sizing: border-box;
}
.styledform {
max-width: 400px!important;
width: 400px!important;
box-sizing: border-box;
float: right;
}
.container {padding: 0 10px!important;}
.col-sm-12 {padding: 0!important;}
th.table-feature__head h2 {color: #f47b20; font-weight:700;}
.persoonlijkcontact-fotoo img { margin: 15px 30px 0px 0px; }

.container {padding: 0 10px!important;}
.col-sm-12 {padding: 0!important;}
th.table-feature__head h2 {color: #f47b20; font-weight:700;}

Watson Natural Language Understanding Connector

Semantische functies van een tekst analyseren en de data rechtstreeks in QlikView en Qlik Sense toepassingen importeren.

Home » Qlik » Watson Natural Language Understanding Connector

Watson Natural Language Understanding Connector

Met de Qlik Watson Natural Language Understanding Connector kunt u semantische functies van een tekst analyseren en de analysegegevens rechtstreeks in de QlikView en Qlik Sense toepassingen importeren.

RegEx Connector

Manieren om toegang te krijgen tot data

Om de Qlik Watson Connector te gebruiken, gebruikt u uw relevante Watson data waarmee de connector wordt geverifieerd. Na authenticatie van de connector zijn een aantal tabellen beschikbaar:

Categorieën
Toont de top drie categorieën, gebruikt om inhoud te categoriseren.

Concepten
Toont de concepten die zijn gedetecteerd in de tekstanalyse.

Emoties
Toont de emoties die worden gedetecteerd in de tekstanalyse.

Entiteiten
Toont de entiteiten die worden gedetecteerd in de tekstanalyse, met verbonden emotie- en sentimentanalyse.

Sleutelwoorden
Toont de trefwoorden die worden gedetecteerd in de tekstanalyse, met verbonden emotie- en sentimentanalyse.

Metadata
Retourneert beschikbare metadata voor de HTML of URL.

SemanticRoles
Pars de tekstinhoud in onderwerp /actie /object.

Sentiment
Analyseert het sentiment van de tekstinhoud.
 

Troubleshooting

Foutmelding: “Te veel verzoeken”

Mogelijke oorzaak
U heeft de gebruikslimieten voor gelijktijdige API aanvragen overschreden. De standaardlimiet is 30 gelijktijdige aanvragen, maar deze limiet kan afnemen wanneer de service zwaar verkeer ondervindt.

Voorgestelde actie
Om de impact van het bereiken van de API snelheidslimieten te verminderen, ontwikkelt u uw app met het volgende in gedachten:

  • Pak alleen de gegevens uit die u nodig hebt.
  • Laad één op Watson gebaseerde applicatie tegelijk opnieuw.
  • Zorg ervoor dat lussen in uw script die API aanroepen uitvoeren niet leiden tot oneindige lussen.
Qlik Elite Solution Provider
Victa is een ervaren en gecertificeerde Qlik Elite Solution Provider. Wij bieden u een compleet aanbod van Qlik professional services: Qlik-software, Qlik Cloud Hosting, Qlik consultancy, Qlik opleidingen en Qlik helpdesk. Hiermee heeft u als klant alle disciplines en dienstverlening m.b.t. Qlik bij één leverancier.
Victa Qlik Authorized training partner Victa Qlik Expertise partner Victa Qlik Elite Managed Services partner Victa Qlik OEM partner Victa Qlik Elite Solutions partner
Support
Bedrijf
ISO certificering
ISO 27001 en ISO 9001 certificeringen
Victa mag zich sinds begin 2019 officieel ISO 27001 gecertificeerd noemen. Met deze certificering kunnen wij aantonen dat de processen op het gebied van informatiebeveiliging goed op orde zijn. Ook mag Victa zich sinds begin 2019 officieel ISO 9001 gecertificeerd noemen. Met deze certificering hebben we een managementsysteem ontwikkeld voor kwaliteit.
Copyright © 2009 - Victa | Disclaimer | Privacy | Software-ULA | Sitemap | Werken bij Victa
Victa facebook Victa Linkedin Victa twitter Victa youtube Victa youtube Victa pinterest Victa google maps Victa mail