Qlik voor Numara® Track-It!®
Al 20 jaar is Numara® Track-It!® helpdesk and asset management software de keuze voor kleine tot middelgrote bedrijven. Wereldwijd is Track-It! een veel gebruikte incidenten tool.
Het hart van de Track-It! family is de Track-It! Helpdesk, welke u een 360 graden weergave geeft van uw incidenten, problemen en wijzigingsaanvragen. Speciaal voor de servicemanagement software van Track It! heeft Victa een volledig dynamische en interactieve management dashboard ontwikkeld. Het dashboard verschaft een volledig overzicht van alle geregistreerde incidenten binnen de organisatie.
Time to value
De Track-it! incidenten monitor kan binnen enkele uren worden uitgerold. Het resultaat is een krachtige BI oplossing die snel door uw hele organisatie geïmplementeerd kan worden, resulterend in een snelle time to value en een hoge ROI.
Snel van start met een SIB (Seeing is Believing)
Wij zijn overtuigd van de kracht van deze applicatie en bieden u de mogelijkheid om vrijblijvend kennis te maken met dit product op uw eigen data. Met de SIB krijgt u Track-it! en de bijbehorende QlikView of Qlik Sense software vier weken gratis ter beschikking. Na deze periode kunt u beslissen of de monitor toegevoegde waarde biedt voor uw organisatie.
Hoe werkt Qlik voor Track-It!
Binnen de QlikView en Qlik Sense applicatie zijn een aantal tabbladen gemaakt met daarin de onderdelen die u graag uitgelicht wil hebben binnen uw bedrijf. In elk van deze tabbladen zullen er verschillende onderdelen zichtbaar worden, enkele genoemd;
- Doorlooptijden incidenten per soort (klacht, storing etc.);
- Aantal incidenten per status (gereed, open etc.);
- Trend aantal incidenten (eventueel ook historisch per status).