volg via
Linkedin
Zoeken
Generic filters




Filter by Categorieën
Nieuws
Zoeken
Generic filters




Filter by Categorieën
Nieuws
Zoeken
Victa GmbHDeutsch
download Qlik SenseDownload Qlik Sense
Werken bij VictaWerken bij Victa
Support VictaSupport
Contact Victa074 – 2915208
Open het menu
sluit het menu
DLA-ICT
DLA-ICT maakt reeds langere tijd gebruik van TOPdesk

Home » Klantreferenties » DLA-ICT

Qlik Sense biedt BALR. een compleet en visueel beeld van de stand van zaken

BALR. is een internationaal luxe lifestyle merk dat bekend staat om zijn high-end mode, reisproducten en accessoires voor mannen en vrouwen. Het in Nederland gevestigde merk is in 2013 opgericht door Demy de Zeeuw, Juul Manders en Ralph de Geus

Door de eenvoudige en heldere overzichten kan de organisatie nu zeer snel acteren

ing. Richard Hennink, managing director, DLA-ICT

Door de eenvoudige en heldere overzichten kan de organisatie nu zeer snel acteren

ing. Richard Hennink, managing director, DLA-ICT

DLA ICT maakt reeds langere tijd gebruik van TOPdesk, waarmee voor alle werkmaatschappijen de incidenten worden geregistreerd. Voor de afdeling software-solutions wordt voor de trajecten ook het wijzigingsbeheer gebruikt, waarmee eenvoudig en helder met versiebeheer wordt gewerkt.

Door de groei van de complete organisatie, ondertussen doorgegroeid naar 64 medewerkers, is de behoefte naar eenvoudige overzichten binnen het incident-registratie systeem zeer groot geworden. Een hele lijst met tickets geeft immers niet weer of de gewenste doorlooptijd is behaald, SLA’s kunnen niet worden gemeten, en daarnaast wil men uiteraard ook ervaren op welke punten de meeste calls binnenkomen.

Waarom QlikView?

DLA ICT heeft hiervoor gekeken naar meerdere oplossingen, maar kwam al zeer snel tot de conclusie dat QlikView het meest flexibel met alle beschikbare data kon omgaan. Na contact met Victa bleek daarbij ook nog eens dat zij reeds een compleet dashboard t.b.v. TOPdesk hadden ontwikkeld. Een dashboard waarin alle informatie snel en overzichtelijk gepresenteerd kan worden. Na de keuze definitief te hebben gemaakt, bleek na een dag installatie op locatie de complete historie van TOPdesk reeds makkelijk benaderd kon worden.

Oftewel, het gevolg was dat zij met terugwerkende kracht mooie analyses over de afgelopen periodes konden maken. Vragen over het behalen van SLA’s, het aantal tickets, doorlooptijden etc. zijn nu zeer eenvoudig op te roepen, en te presenteren aan de diverse betrokken medewerkers. Daarnaast kunnen zij nu ook zeer eenvoudig deze rapportages aan de relaties ter beschikking stellen.

Kijkend naar het standaard aangeboden dashboard, ervaart DLA ook de nodige overzichten waar al goed over is nagedacht. Oftewel DLA ICT hoefde niet nogmaals het wiel opnieuw te gaan uitvinden om alle analyses te maken. Door deze monitoring zijn zij er ook van verzekerd dat calls efficiënter worden opgepakt, waardoor SLA’s vele malen beter behaald kunnen worden!

Incidenten monitor – TOPdeskOok de medewerkers van DLA ICT (waaronder ook het management) voelt zich ontzettend bevrijd van de druk door niet te weten wat er speelde. Voor de komst van het TOPdesk dashboard was het vaak zoeken of er lange doorlooptijd op een incident bestond. Dit kostte logischerwijs de nodige tijd. Door de eenvoudige en heldere overzichten kan de organisatie nu zeer snel acteren, waarbij er ook in detail gezien kan worden onder welke categorie de incidenten geplaatst kunnen worden.

Kortom, DLA ICT is ontzettend blij met de aanschaf van het TOPdesk dashboard. Er is veel meer transparantie ontstaan, waardoor er toch een soort van mist is weggetrokken. Meten is weten, en hoe meer we weten, hoe beter we kunnen blijven sturen

  • Sterk verminderde druk op de IT- afdeling;
  • Stevige kostenreductie, hierdoor hogere winstmarge;
  • Duidelijke rapportage in enkele klikken zichtbaar.

Gerelateerd

Victa Hengelo
Hengelo
Demmersweg 10
7556BN Hengelo
Nederland
Tel: +31 (0)74 – 2915208
Wij helpen je graag
Laat maar horen!
Tel: +31 (0)74 – 2915208
Verkoop: +31 (0)74- 3031900
Finance: +31 (0)74- 3031901
Servicedesk: +31 (0)74 – 3031902
Victa Assen
Assen
Spanjelaan 12
9403DP Assen
Nederland
Tel: +31 (0)592 – 749320
Victa Amsterdam
Amsterdam
Herengracht 448 – 450
1017 CA Amsterdam
Nederland
Tel: +31 (0)20 – 2051188
Victa Amsterdam
Amsterdam
Krijn Taconiskade 424
1087 HW Amsterdam
Nederland
Tel: +31 (0)20 – 2386030
Victa Germany
Germany
Duppelstrasse 17A
48599 Gronau
Deutschland
Tel: +49-32221095174
Algemeen: info@victa.de
Victa Aruba
Aruba
Paradera
Aruba
Tel: +31 (0)74 – 2915208
Victa locatie
Binnenkort
Straatnaam 12
1234 VT Plaatsnaam
Nederland
Tel: +31 (0)74 – 2915208
Qlik Sense gratis downloaden
Qlik Sense
eenvoudig in gebruik
Met Qlik Sense kunnen de mensen in uw organisatie eenvoudig data interactief visualiseren om beter en sneller de juiste beslissingen te nemen. Qlik Sense is een data-visualisatie applicatie waar iedereen op eenvoudige wijze gebruik van kan maken.
Victa Video Qlik Sense
Video
Qlik Sense demo
gratis
Victa Download Qlik Sense
Download
Gratis Qlik Sense
gratis
Victa workshop Qlik Sense
Workshop
Gratis Introductie
Victa Cloud Qlik Sense
Cloud
Qlik Sense Cloud
Qlik Elite Solution Provider
Victa is een ervaren en gecertificeerde Qlik Elite Solution Provider. Wij bieden u een compleet aanbod van Qlik professional services: Qlik-software, Qlik Cloud Hosting, Qlik consultancy, Qlik opleidingen en Qlik helpdesk. Hiermee heeft u als klant alle disciplines en dienstverlening m.b.t. Qlik bij één leverancier.
Victa Qlik Authorized training partner Victa Qlik Expertise partner Victa Qlik Elite Managed Services partner Victa Qlik OEM partner Victa Qlik Elite Solutions partner
Support
Bedrijf
ISO certificering
ISO 27001 en ISO 9001 certificeringen
Victa mag zich sinds begin 2019 officieel ISO 27001 gecertificeerd noemen. Met deze certificering kunnen wij aantonen dat de processen op het gebied van informatiebeveiliging goed op orde zijn. Ook mag Victa zich sinds begin 2019 officieel ISO 9001 gecertificeerd noemen. Met deze certificering hebben we een managementsysteem ontwikkeld voor kwaliteit.
Copyright © 2009 - Victa | Disclaimer | Privacy | Software-ULA | Sitemap | Werken bij Victa
Victa facebook Victa Linkedin Victa twitter Victa youtube Victa google maps Victa mail