Victa en telecomspecialist Decom zijn per 1 mei een mooie samenwerking aangegaan. Decom is KPN Excellence partner en ontzorgt haar klanten met ICT en telefonie oplossingen. Victa gaat dashboards ontwikkelen die naadloos aansluiten op de sturingsbehoeften van Decoms klanten. Door deze samenwerking kan Decon de besturing van organisaties naar een hoger niveau tillen.
Jeffrey Harkema, accountmanager Victa: “Door met Decom de handen in een te slaan kunnen we klanten een completer pakket aanbieden. Ook kunnen we professionelere services aanbieden aan de klant”. Sharon Gorseling, operationeel directeur Decom vult aan: “Data gedreven werken, daar gaan we allemaal naartoe. Victa helpt om deze data te visualiseren op een manier die waardevol is voor onze klanten. Dit sluit precies aan op onze missie: alles met als doel gebruikers zo efficiënt en veilig mogelijk te laten werken. Op kantoor, thuis en onderweg. Het fundament van de samenwerking was zo al snel gelegd”.
Medewerkers moeten ongestoord kunnen werken. Op kantoor, thuis en onderweg. Dat is bij Decom het uitgangspunt voor ICT-werkplekbeheer. Decom faciliteert de moderne werkplek en zorgeloos werken door de werkplekondersteuning en helpdesk uit handen te nemen van organisaties. Victa zorgt door middel van datamanagement dat data volledig, betrouwbaar en op tijd beschikbaar is voor de juiste personen of toepassingen. Immers verwachten organisaties overal data beschikbaar te hebben en met collega’s samen te kunnen werken.
Ook ziet Victa dat veel bruikbare data verloren gaat omdat men niet weet wat ze er mee kunnen. Het management wil overzicht, maar weten niet waar te beginnen of hoe beschikbare data hen van informatie kan voorzien. Victa zorgt ervoor dat data bruikbaar wordt en deze data mooi te overzien is in een dashboard. Samen werken we dus naar efficiënte, overzichtelijke en betere sturing in organisaties.