BALR., een internationaal luxe lifestyle merk.
BALR. staat bekend om zijn high-end mode, reisproducten en accessoires voor mannen en vrouwen. Het in Nederland gevestigde merk is in 2013 opgericht door Demy de Zeeuw, Juul Manders en Ralph de Geus en heeft een compleet assortiment hoogwaardige items gemaakt die inspireren om het leven van een BALR. te leven.
Ambitieus, gefocust en synchroon met zijn jonge en ambitieuze publiek, brengt het bedrijf de luxueuze levensstijl van buitengewone atleten binnen handbereik van iedereen die hard werkt om de droom waar te maken.
Branche:
Retail
Functie:
Executive, Operations, Finance, Marketing, Service & Support
Uitdaging:
De wens om slimmer te worden door het kunnen visualiseren en analyseren van alle data, niet alleen transactiedata en klantdata – en de wens om data uit hun silo’s te ontsluiten, zoals de Salesforce Service Cloud en Exact, om data om te zetten in bruikbare inzichten.
Data bronnen:
O.a. Sylius, Salesforce Service Cloud, Exact